понеділок, 14 квітня 2014 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що таке «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». В процесі роботи я побачила, що:
·        робота учнів поліпшується, коли дітям зрозуміло, як саме оцінюється їхня праця і що від них очікується:
·        учні починають краще оцінювати якість своєї власної роботи;
·        учні отримують інформативний відгук про свої сильні та слабкі;
·        учні дізнаються про критерії, які використовуються для організації взаємного зворотного зв'язку;
·        критерії визначаються в спеціальних термінах;
·        оцінювання є об'єктивним і послідовним;
·        загальний час, витрачений на оцінку учнівських робіт, скорочується;
·        ефективність навчання вивчається з використанням різних методів;
·        прогрес вимірюється та підтверджується документально; 
Вчитель здійснює вхідне оцінювання до початку роботи, щоб спланувати процес.
1.       Для оцінювання роботи в процесі роботи можна використовувати роботу в парах.
2.       Час від часу учні здійснюють рефлексію для здійснення самооцінки.
3.       Обираю лідерів у групах, які в процесі роботи, через визначений вчителем час в електронному варіанті, звітують про виконану роботу.


Немає коментарів:

Дописати коментар