Модуль 8. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що таке
«оцінювання, зосереджене на потребах учнів». В процесі роботи я побачила, що:
·
робота учнів поліпшується,
коли дітям зрозуміло, як саме оцінюється їхня праця і що від них очікується:
·
учні починають краще оцінювати
якість своєї власної роботи;
·
учні отримують
інформативний відгук про свої сильні та слабкі;
·
учні дізнаються про
критерії, які використовуються для організації взаємного зворотного зв'язку;
·
критерії визначаються в
спеціальних термінах;
·
оцінювання є об'єктивним і
послідовним;
·
загальний час, витрачений
на оцінку учнівських робіт, скорочується;
·
ефективність навчання
вивчається з використанням різних методів;
·
прогрес вимірюється та
підтверджується документально;
Вчитель здійснює вхідне оцінювання до
початку роботи, щоб спланувати процес.
1. Для
оцінювання роботи в процесі роботи можна використовувати роботу в парах.
2. Час від часу учні здійснюють
рефлексію для здійснення самооцінки.
3. Обираю лідерів у групах, які в
процесі роботи, через визначений вчителем час в електронному варіанті, звітують
про виконану роботу.
Немає коментарів:
Дописати коментар